gotland imorgon!

jag har packat och hållit på hela dagen idag, eftersom att imorgon bär det av till gotland och blir där i en vecka!
min resväska går inte igen helt och jag har ändå inte packat klart!
plus att jag ändå har lite i en sportbag jag delar med min lillasyster.

kasst at det nu har blivit dåigt väder i sverige! hoppas det blir lite bra väder iallafall, med tanke på att det är nära till havet!

vi har hyrt ett stort hus tillsammans med mamma och pappas komisar och deras barn. inget barn i min ålder, den äldsta, som är en kille, ska väl börja sjuan? och sen är det två yngre tjejer.
men jag får väl umgås med mina systrar som är lite mer jämngamla :)


Kommentarer
kommenterat av: Marika

Hoppas ni får kul och bra väder! :)

2009-07-10 @ 12:52:38
URL: http://www.dussi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0