hallihallå

idag var jag, mamma och johanna till banken.
vi överförde pengar från mig till mamma eftersom jag är skyldig henne, eller var, 1800.
också tog jag ut 1000 kronor till iomorgon då det blir shopping i huvudstaden :)

och vet ni vad det mer blir att göra i huvudstaden? :D
det blir till att träffa julia!!!!!!! år och dagar sen jag träffade henne!!!
vi ska dock bara hälsa på varandra, för att slippa pinsamma tystnader och för att jag ska fika på djurgårn också.
vi vi ska hälsa och kramas, det hinner vi :D
och för alla som inte alls vet vem julia är, så är det en såkallad "internetbästis" från typ 2006? :DDDD
jag är typ sprudlandeglad, nivet. pusshej!

ps. jag såg in hennes blogg (som jag faktiskt spårat upp) att hon lagt upp en bild på mig sedan 2006.
Julia, ifall du ser det här, hämd kan komma! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0