stockholmstan

så typsikt för mig. inget blir som jag vill.
hälsade aldrig på julia idag.
vi gick båda runt i stan och smsade om vart vi var och det slutade med att jag lämnade stan med johanna, mamma och pappa för att åka över till djurgården för att fika utan att ha hälsat på julia.
menmen, vi får ses andra gånger, vi har ju flera år på oss. eller hur? :)

men det blev en del inköpt iallafall!
jag skulle egentligen ha köpt ett par jeans eftersom jag är i ganska stort behov av ett par.
men de jag ville ha och provade var för säckiga i benen (n)
men vem behöver jeans nu? det är ju sommar, så jag köpte istället;
jeansshorts från zara
två ribbade linnen (ett vitt och ett grått) från topshop
parfym -
kate moss summer time från åhlens city
och en klase med tio armband från topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0