hemma

äntligen hemma efter en härlig vecka på gotland (:
kom hem igår natt med båten till nynäshamn fem över fyra sen og det ett par timmar med bil hem också, så var väl hemma ca fem eller halv sex kanske och jag la mig direkt och sov, även om jag sovit både på båten och i bilen.

framåt kvällningen var jag med mina kära vänner
Frida, Marika och Johanna (syster).
vi gick och såg till några söta katter som Marika var kattvakt åt. sedan tog vi en liten promenad runt i området (:
sedan var vi hem till Marika och såg på något sjukt skrämmar-program.

bilder från gotland kommer i nästa inlägg (:
(dock bara mobil bilder)


Kommentarer
kommenterat av: Marika

Det var mycket trevligt! :)



Haha, ja det där programmet var helt stört! xD

2009-07-19 @ 23:47:08
URL: http://www.dussi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0