gotland


 dag 1 - fredag11 juli
båten gick från nynäshamn halv tolv och var framme i visby kring tre på natten.
eftersom vi inte skulle få vår stuga förns tolv på lördag morgonen


i bilkön till båten.


båten

dag 2 - lördag 11 juli

 
efter att ha sovit på en parkering till sju och sedan ätit frukost på statoil begav vi oss (min familj och familjen vi var där med) till Visby innerstad. Inget var ju iochförsig öppet eftersom klockan var halv nio på morgonen men vi gick runt och kollade. fint var det!


på kvällen när vi gjort os hemmastadda i huset och så cyklade jag, johanna och amanda (lillasyster) till stranden!


lillasyster amanda <3



dag 3 - söndag 12 juli


vi åkte på utflykt för att se hobogubben (någonting)
Jonna (yngsta tjejen i dne andra familjen) och amanda
och det där berget gick jag upp för! jag som är extremt höjdrädd, det värsta jag gjort nästan.


men det värsta var att gå ner, efetrsom dne var så brant!


vi gick på mycket berg.

blev inge mycket bilder de nadra dagarna.
på måndagen åkte vi in till visby och shoppade. jag köpte en tshirt med tryck och en bok - när jag hör din röst
tisdagen blev en heldag på stranden!
på onsdagen åkte vi till en annan strand och sen åkte vi till ännu ett berg.
på torsdagen åkte vi till någon affär, jag fick converseliknande skor av mamma och köpte en vit och blårandig tshirt.
på fredagen städade mamma och annica (mamman i dne andra familjen) och senare på eftermiddagen lämnade vi huset.
blev en kväll i visby eftersom båten inte gick förns tio i ett på natten.

men somsagt, enn jättehärlig vecka var det! men skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0