9C på soundcheck



Den elfte juni var vi ju några från klassen som åkte till Gröna Lund, eftersom det endå var en onödig dag i skolan då vi ändå inte skulle göra något.
och som den tur vi har så var det ju NRJ in the park, vilket vi inte visste förns vi kom dit, självklart stannade vi på det eftersom milow och dead by april bla. spelade!

när vi kom ut från det hemskt läskiga spökhuset, och nej; jag är inte ironisk, jag och resten av tjejerna var livrädda och var praktiskt taget som plåster på killarna.
iallafall, när vi kom ut därifrån hörde vi milow sjunga på you don't know och det kändes som en lättnad; verklighet!
vi tjejer sprang fram till scenen och killarna kom efter och vi stod där och lyssnade när han soundcheckade you don't know och
ayo technology.

skälet till att jag skriver det här är att när jag och johanna kollade på youtube på klipp från NRJ in the park kom vi till ett klipp någon filmat från scen just när milow soundchecka,
och vi hittade oss!


0.52
ser man några av killarna gå mot oss tjejer som står vid scenen


1.09 uppe i mitten ser man nästan hela gänget (jag i blå/vit randig tröja med svarta leggins - pilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0