tom lördag

det är tomt här hemma. mamma, pappa och småsystrarna är på grönan och kommer inte hem föns imorgon eftersom de övernattar på hotel. så det är bara jag och johanna hemma, och rufus förståss!

jag siter här och smsar med mamma :) hon åker ju absolut inga karuseller, så hon sitter tydligen vid vattnet och smsar till mig och johanna medan pappa och systrarna åker karuseller. 
jag saknar dom alla fyra faktiskt!

och strax ska jag se sommarkrysset, ifall jag skulle få syn på nogon av dom, haha :)
också är ju dead by april där, har verkligen börjat gilla dom efter grönan-besöket med klassen. men det sägs ju att låtar blir bättre med minnen till :)

sen ska jag och johanna se en riktig tjejfilm!

varför är alla tvugna att vara borta just dne här helgen?
ridläger, usa, österrike, cup och allt vad det är!
men det positiva är att alla kommer hem imorgon eller på måndag, om jag inte minns fel.
riktigt bra tur att jag har kära syster dåra :)


                            johannas hand och jag tidigare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0